close

話說..............

今天我要去body check.........

臭人你啊....

嚇我要抽血來驗....

嚇到我.....>.<

還好沒有啦....不然的話...就像中三那年,

我還很大聲說不會痛的啦~~~~

哪裡懂....哭到最夠力又是我............>.<

東西都齊了......

還有...3天....

親愛的...

我不想離開你誒............

嗚嗚嗚嗚嗚......

時間怎麼都不夠用....

怎麼和你一起的時間都那麼快過....

不夠...

3天真的不夠.............

真的......

不知道我進去后,

會不會,吃不好,睡不好,喝不好...

不知道會不會變遲鈍...

不知道會不會...

因為想念你,而變得失魂落魄....

3個月...

真的好久好久....

我可以和你聯絡多少天...

我可以聽你的聲音多少天...

我討厭思念...

思念...

會讓人變笨...

會讓我更想你.....

會讓我....

覺得你好遙遠...

我不要這樣......

卻又無可奈何.....

我好想哭.....

好想在抱著你...

好想好想...

抱著你睡覺...

erm..................

不知道好不好抱啦...

不過我想我一定可以睡到很好...

嗚嗚嗚嗚...

我真的不想去啦....................

救命啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  >.<、

 

 

 

 

 

(avatar 的 theme song ...很好聽喔~)

Leona Lewis - I See You

I see you
I see you

Walking through a dream
I see you
My light in darkness breathing hope of new life
Now I live through you and you through me
Enchanting
I pray in my heart that this dream never ends

I see me through your eyes
Living through life flying high
Your life shines the way into paradise
So I offer my life as a sacrifice
I live through your love

You teach me how to see
All that's beautiful
My senses touch your word I never pictured
Now I give my hope to you
I surrender
I pray in my heart that this world never ends

I see me through your eyes
Living through life flying high
Your love shines the way into paradise
So I offer my life
I offer my love, for you

When my heart was never open
(and my spirit never free)
To the world that you have shown me
But my eyes could not division
All the colours of love and of life ever more
Evermore

(I see me through your eyes)
I see me through your eyes
(Living through life flying high)
Flying high
Your love shines the way into paradise
So I offer my life as a sacrifice
And live through your love
And live through your life

I see you
I see you

 

 

 

 

今天我不是故意要臉黑黑的...

只是我很想哭...

我拼命的忍...

在車上,因為不想被他們煩,所以我對二姐撒了謊。

不接電話,因為我不想放開你的手...

回到家...他們爲了三姐的事在吵架...

有夠煩了還吵...

死人都被他們吵起來了啦! 去他的香蕉擔擔麵~

算了吧...只好躲進房間...

你說...

不許我哭...你會心痛...

我忍了下來...

可是我還是怕我忍不住....

因為我想到很多很多....

我知道我又胡思亂想了...

可是我真的忍不住嘛...

嗚嗚嗚嗚嗚....

arrow
arrow
    全站熱搜

    夜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()