close

過了今天,2009就過完了...

很開心...2009年,是和你一起過完...

開心歸開心...

可是我想到我還有1天的時間...

心情就覺得好沉重...

對不起...

昨晚我還是哭了...

心情本來就很沉重很想哭了...

昨晚竟然還這樣...很討厭咯~

kap 埋 一想到還有兩天...

真的忍不住咯...

 明天...

不管啦...

這兩天我都要賴著你...

就是要賴著你...

昨晚我覺得自己也是過分了...

可是我媽也不可以出爾反爾啊...

好啦...我也是有錯...

從昨晚開始...

我都沒有和他們說話...

東西看到也不想吃了...

我到底在幹嗎啊...................

心情都好燥哦...

不懂要寫什麼了啦~

頭痛死了....

 

 

 

Westlife--Evergreen


Eyes
Like a sunrise
Like a rainfall
Down my soul
And I wonder
I wonder why you look at me like that
What you're thinking
What's behind
Don't tell me
But it feels like love
I'm gonna take this moment
And make it last forever
I'm gonna give my heart away
And pray we'll stay together
Cause you're the one good reason
You're the only girl that I need
Cause you're more beautiful than I have ever seen
I'm gonna take this night
And make it Evergreen
Touch
Like a angel
Like velvet to my skin
And I wonder
Wonder why you wanna stay the night
What you're dreaming
What's behind
Don't tell me
But it feels like love
I'm gonna take this moment
And make it last forever
I'm gonna give my heart away
And pray we'll stay together
Cause you're the one good reason
You're the only girl that I need
Cause you're more beautiful than I have ever seen
I'm gonna take this night
And make it Evergreen
(Don't tell me
But it feels like love)
I'm gonna take this moment
And make it last forever
I'm gonna give my heart away
And pray we'll stay together
Cause you're the one good reason
You're the only girl that I need
Cause you're more beautiful than I have ever seen
I'm gonna take this moment
And make it last forever
I'm gonna give my heart away
And pray we'll stay together
Cause you're the one good reason
You're the only girl that I need
Cause you're more beautiful than I have ever seen
I'm gonna take this night
And make it Evergreen

 

 

 

 

 

 

 

我想...这首歌我可以送给你吧?

因为...

你就在我心里....

好吧...

我知道我不是一個很好的女生,

如果,還有以後,

我將會盡我最大的能力...給你最幸福的時候...

和你一起,我就像個公主...

你很保護我,很疼愛我..

而我也很依賴你...

我說過了啊...你就像我的王子,

很呵護我,真的很喜歡...

而你是第一個,給我這樣,

我就像個公主般的感覺...

還有哦...

你答應我的...你不可以反悔哦...

就是不可以....

還有哦....

你只可以有我一個女人...

還有...

你只可以這樣對我...

就只有我...

我是很霸道的...

因為你是屬於我的....

所以,結論就是...

你是我的男人...

專屬我一個人的....

還有...

不可以動、不可以找、也不可以碰其他的女人...

還有不可以叫我ham mui...

還有...

我對你的霸道..

是因為...

我愛你...

 

 

今天,

我又撒謊了。

哼!誰叫我和他們dc ( disconnect = 鬧翻) 了!!

也不想廢話那麼多,也不想跟他們一齊煩!

我最好是離開這個家!越遠越好誒!

今天,

川,對不起...

我知道我不是好女生,

我也知道,我不對...

可能你會討厭我...

也可能...

你會不喜歡...

我也知道他們是為我好,

可是,這種好,對我來說,真的很煩很過分。

我只想好好地和你在一起...

真的就够了....

我不允許任何人...

再來破壞我要的幸福....

arrow
arrow
    全站熱搜

    夜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()